monster monday

Hej på er, dags för uppdatering...i guess. Bäst så, annars kanske något ont händer.

Hade home opener igår och även min whl-debut. Torsk mot brandon med 3-1, det var inte riktigt rättvist. Det var i alla fall en härlig upplevelse att äntligen få lira inför alla dessa galna canadensare.
Men men, nya tag, det går fort i hockey! Redan imorgon lirar vi hemma igen, hoppas på bättre resultat.

Är på lite smått oskönt humör idag, fast jag ska inte låta er lida.

Hitta 5 positiva saker just nu?
- Vädret är så icke-kanadensiskt; över 20 grader hela veckan.
- Det är Detroit-Pitsburgh från stanley cup 2009 just nu.
- Känner mig ändå rätt skön å lugn ikväll.
- Vatten är ofattbart gott.
- ccccccccccccccccccccccc.

Det där var väl inga problem. Skulle kunna trycka in att det är matchdags imorgon igen, men det platsade inte idag.


Här har vi en mäktig kille som
gör mig glad


Kommentarer
Postat av: C

hej, du är så fin:)

2010-09-30 @ 23:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0