Sjuk - skickad till Regina igen

tjena polers!
Jahapp det här var ju inte kul, vaknade upp igår morse med lite halsont, och idag var det 10 ggr värre. Inte så skön tajming. Så imorgon skickar flyers mig till Regina igen, säsongspremiär snart!

Ligger ensam på hotellet just nu, resten av grabbarna e och kollar på första matchen mot new jersey devils. Trist med tanke på att den enda nhl-matchen jag sett irl är preimären i globen för två år sen...och dessutom har ju devils ett gäng super swedes på roostern ikväll - urbom och josefson (m.fl)! Får nöja mig med en halvkass stream på internet eftersom att jag inte hittar nån kanal på tv som sänder matchen, bara massa baseball, philadelphia phillies spelar slutspel.

Jag har i alla fall haft en superbra tid här nere på östkusten, nu ere bara på med långkallingarna och bege sig norrut. Får se när jag får komma hit igen, men jag ser fram emot det!
Kände att jag behövde avsluta min visit på ett bra sätt, så jag tog en taxi till min polare på Quiznos sub (för femte gången), köpte en rejäl macka och en skön chicken ceasar. Han hoppades att jag får komma tillbaka snart och att jag måste komma å äta då igen...det är ju självklart!
Taxichauffören var även den samma som jag haft flera gånger den här veckan. En riktigt trevlig herre med mäktig mustasch (dessutom lyssnade han på hockeyn på radion), så jag gav honom 100% i dricks. Det var nästan så att man skymtade hans tänder under mustaschen när han log!

Jaja, 04.30 blir jag hämtad på hotellet imorgon, en aning tidigt om man fråga mig. Det vill säga att klockan är 02.30 i Regina då...wow.

Vi hörs snart igen, lovar.

Kommentarer
Postat av: Erica Arebo

yesbox, läst boken/sett filmen? :)

2010-09-22 @ 16:06:27
URL: http://ericaarebo.blogg.se/
Postat av: Erica Arebo

oj, boken också? :)

2010-09-22 @ 23:48:54
URL: http://ericaarebo.blogg.se/
Postat av: Erica

oj, jag är imponerad! :)

2010-09-23 @ 02:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0