"kungarna" av tylösand

"men jag märkte jävligt snabbt att hon var rätt skön, som en kille fast med tuttar å bröst liksom"

Vettefan vad jag ska säga, men underhåller, det gör det ju.
Kungarna av tylösand hade premiär, intressant.
Men fyfan, jag har svårt att förstå att det finns människor som dessa, Rang tex?
Hur som helst, jag ska fortsätta att se på det.

Intressant dag imorgon! Blir upphämtad av Faves klockan åtta för att åka till high school. Se å lära lite, sen får vi se om jag är sugen på att läsa nåt ämne. Har hört att det kan vara onödigt eftersom att man bara sitter å inte gör ett skit. Men vi får se vad det blir! Blev rekomenderad att inte raka skägget i alla fall, hehe...undrar varför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0