Hur det är att ha ELA B30 på Riffel High School

Mycket den senaste tiden! Men det är ju bara kul när det händer saker.
Killarna går bra efter jul, en torsk fem vinster.

Måste bara berätta hur underhållande mina engelska lektioner är på High school.
Jag har engelska i Period 2, vilket betyder andra lektionen på dagen.
Väldigt ofta är det en tjej, som för övrigt heter Ariann, som ligger och sover.
Hon har engelska lektionen innan mig, där somnar hon, och sover enda tills min lektion börjar, sen blir hon väckt och ser helt vettskrämd ut! Beundrar verkligen denna sömniga människa.

Sen är det killarna i klassen, de flesta är ungefär 7 år mentalt fortfarande.
Varje jäkla lektion är det någon som lägger av en rökare och alla killar börjar skratta medans tjejerna håller för näsan och gnäller. Sen sitter de och skyller på alla möjliga resten av lektionen.

Sen har vi ju läraren, Mr Perfecto! En galen italienare som alltid gör något kul av det tråkiga. Senast så pratade han engelska med olika dialekter så vi skulle gissa vad det var för nåt. Däremot så hade han svårt för den svenska dialekten.

Det var allt jag hade att säga mina vänner!
Ta hand om era TaTa's.

Kommentarer
Postat av: Tessah

Men ricard, det där men mentalitet som en 7 åring borde ju vara någonting du känner igen. Vems familj är det som går runt och lägger av rökare och fortfarande ligger och garvar 30 min efter det? aaajuste!

2011-01-14 @ 11:08:33
Postat av: Pappa

Ja vems familj är det undrar jag Tessah?

2011-01-14 @ 20:31:17
Postat av: Tessah

Ja pappan i familjen är en riktig snygging iallafall. Du vet fortfarande inte vilken familj jag menar?

2011-01-15 @ 22:17:31
Postat av: Robin

Då var det inte Söderman då.

2011-01-16 @ 19:32:41
Postat av: Pappa

Haha bra räddat där Tessah! Nu är vi kompisar igen!

2011-01-16 @ 22:03:43
Postat av: Bo

Tja Ricard,

starkt jobbat. Ska följa din blogg nu när jag hittat den.

Tar ut din far på bus snart, han behöver luftas.

//Bo "stor stekarn"

2011-01-18 @ 20:51:19
Postat av: Ricard

Fan vad skönt att höra av dig stekarn!

Det tycker jag absolut, han sitter ju hemma och tofflar sig hela tiden, kör hårt!!

2011-01-21 @ 17:11:52
Postat av: Pappa

App app app!! Inte direkt va! Jag ska ta med gubbarna ut och roa dom lite innan dom somnar...

2011-01-21 @ 21:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0